dimarts, 1 d’octubre de 2013

Com es trien les paraules clau?

                                                                                                                                                                                                                                                                   

 En la primera cerca vaig formular una pregunta sobre on podia trobar entrades per un concert de Rihanna en Barcelona i em van sortir pàgines dient com podia comprar entrades o una recogida d'entrades o noticíes sobre Rihanna. 

 
I en la segona vaig ficar les paraules claus de la cerca que volia fer i nomès vaig ficar entrades Barcelona Rihanna  i em va sortir entrades per al concerts de tour mundial de Rihanna,entrades per als seus concerts i dates de quan serien.En conclusió ficar les paraules claus et dona un cerca d'informació més bona i et dona millors resultats.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada