dimarts, 8 d’octubre de 2013

Els operadors amb els cercadors



Crec que l'asterisc es realment útil per trobat tot el relacionat amb el que desitjes cercar.Llavors tens molta més informació de la teva cerca en canvi sense asterisc és una cerca més general.



Site: funciona molt be per fer una cerca totalment especifica del que vols cercar com apartats d'una pàgina en concret es una eina molt útil.


Les cometes mes o menys son útils troben un conjunt de paraules exactes i fan un cerca hi ha petites diferències de un cerca sense cometes i una cerca amb cometes en el meu cas.


El signe - es realment útil com es pot veure en la meva cerca amb el guio a trobat una cerca totalment oposada a la de sense guió a fet una cerca especificament de tot el relacionat amb el zeat ibiza.



Filetype: es molt útil vaig cercar escalfament global i en van sortir tot tipus d'inforació sobe escalfament global en canvi despres ho vaig fer amb filetype:pdf i la cerca va ser especificament documents en format pdf sobre l'escalfament global.



OR: es un bon operador la cerca amb l'OR m'ha trobat els conceptes de les paraules per separat trobant pàgines de terratremols i pàgines de Haití en un sola cerca.


Aquest operador serveix per cercar paraules similars o d'un tema concret,no ho e entès molt be pero la cerca sembla útil sobre trucs de google per cercar millor en Google.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada